Сучасний стан розвитку креативності в холдингових структурах: проблеми й перспективи
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2015-03-43-50Ключові слова:
креативність, творчість, творчий потенціал, холдингові структуриАнотація
У статті досліджено креативність як важливий ресурс розвитку холдингу. Проаналізовано залежність креативності від творчості й творчого потенціалу персоналу, розкрито зміст креативного акту та його послідовність, а також описано параметри креативності, сформовано основні напрями активізації креативності в компанії
Завантаження
Опубліковано
2015-09-28
Номер
Розділ
РОЗДІЛ ІІІ.ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Як цитувати
[1]
2015. Сучасний стан розвитку креативності в холдингових структурах: проблеми й перспективи. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 3, 3 (Вер 2015), 43–50. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2015-03-43-50.



