Аналіз моделей сприйняття якості послуг на основі гармонізації інтересів зацікавлених сторін
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2015-01-24-29Ключові слова:
послуга, якість, оцінка якості послуг, моделі сприйняття споживачем якості послугиАнотація
У статті розглянуто та проаналізовано моделі, які описують сприйняття споживачем якості отриманих послуг. Досліджено, що всі підходи до сприйняття та оцінки якості послуги засновані на виділенні споживачем у послузі деяких властивостей і елементів, що формують ставлення споживача до послуги в цілому
Завантаження
Опубліковано
2015-03-28
Номер
Розділ
РОЗДІЛ ІІІ.ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Як цитувати
[1]
2015. Аналіз моделей сприйняття якості послуг на основі гармонізації інтересів зацікавлених сторін. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 1, 1 (Бер 2015), 24–29. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2015-01-24-29.



