Сутність та види соціального потенціалу підприємства

Автор(и)

  • Nataliia Kolenda Lesya Ukrainka Eastern European National University , , , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2015-01-29-34

Ключові слова:

соціальний потенціал підприємства, соціальний зв’язок, соціальний розвиток, соціальний капітал, соціальна мережа

Анотація

У статті проаналізовано підходи до визначення сутності поняття «соціальний потенціал підприємства» та сформульовано його авторське трактування. На основі узагальнення напрацювань науковців щодо класифікації потенціалу визначено основні критерії та розроблено новий підхід до типізації соціального потенціалу підприємства. Схарактеризовано визначені типи потенціалу

Завантаження

Опубліковано

2015-03-28

Як цитувати

[1]
2015. Сутність та види соціального потенціалу підприємства. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 1, 1 (Бер 2015), 29–34. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2015-01-29-34.