Сутність та види соціального потенціалу підприємства
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2015-01-29-34Ключові слова:
соціальний потенціал підприємства, соціальний зв’язок, соціальний розвиток, соціальний капітал, соціальна мережаАнотація
У статті проаналізовано підходи до визначення сутності поняття «соціальний потенціал підприємства» та сформульовано його авторське трактування. На основі узагальнення напрацювань науковців щодо класифікації потенціалу визначено основні критерії та розроблено новий підхід до типізації соціального потенціалу підприємства. Схарактеризовано визначені типи потенціалу
Завантаження
Опубліковано
2015-03-28
Номер
Розділ
РОЗДІЛ ІІІ.ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Як цитувати
[1]
2015. Сутність та види соціального потенціалу підприємства. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 1, 1 (Бер 2015), 29–34. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2015-01-29-34.



