Маркетингові підходи до підвищення конкурентоспроможності випускників ВНЗ на регіональному ринку праці

Автор(и)

  • Alla Lialiuk Lesya Ukrainka Eastern European National University , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2015-02-50-55

Ключові слова:

конкурентоспроможність випускників, вищий навчальний заклад, маркетингова кон-цепція університету, ринок праці, конкурентоспроможність вищого навчального закладу

Анотація

Досліджено чинники, які впливають на конкурентоспроможність випускників ВНЗ на регіональному ринку праці; обґрунтовано необхідність перегляду маркетингової концепції освітніх закладів, виходячи із нинішніх вимог на регіональному ринку праці; запропоновано маркетингові заходи вищого навчального закладу щодо підвищення конкурентоспроможності його випускників

Завантаження

Опубліковано

2015-03-31

Номер

Розділ

РОЗДІЛ ІV. РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА ТА ЕКОНОМІКА ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ

Як цитувати

[1]
2015. Маркетингові підходи до підвищення конкурентоспроможності випускників ВНЗ на регіональному ринку праці. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2, 2 (Бер 2015), 50–55. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2015-02-50-55.