Деякі особливості проведення аналізу активів підприємства
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2015-02-72-77Ключові слова:
активи, фінансовий аналіз, бухгалтерська звітність, агрегування, динаміка, структураАнотація
У статті розглянуто активи підприємства як об’єкт фінансового аналізу. Досліджено питання підготовки бухгалтерської інформації про активи для цілей аналізу. Розглянуто критерії, що лежать в основі побудови аналітичного балансу. Викладено основні методичні підходи до проведення горизонтального й вертикального аналізу активів, а також окремих їх елементів. Визначено цілі та методику аналізу активів, критерії оцінки ди-наміки й структури активів, у тому числі виявлено «позитивні» та «негативні» характеристики окремих груп активів, які потрібно враховувати під час аналізу активних операцій
Завантаження
Опубліковано
2015-03-31
Номер
Розділ
БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК, АНАЛІЗ, СТАТИСТИКА ТА МАТЕМАТ. МЕТОДИ Й ІНФОРМ. ТЕХНОЛОГІЇ
Як цитувати
[1]
2015. Деякі особливості проведення аналізу активів підприємства. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2, 2 (Бер 2015), 72–77. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2015-02-72-77.



