Сучасний стан розвитку креативності в холдингових структурах: проблеми й перспективи

Автор(и)

  • Katerina Biletska Lesya Ukrainka Eastern European National University , , , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2015-03-43-50

Ключові слова:

креативність, творчість, творчий потенціал, холдингові структури

Анотація

У статті досліджено креативність як важливий ресурс розвитку холдингу. Проаналізовано залежність креативності від творчості й творчого потенціалу персоналу, розкрито зміст креативного акту та його послідовність, а також описано параметри креативності, сформовано основні напрями активізації креативності в компанії

Завантаження

Опубліковано

2015-09-28

Як цитувати

[1]
2015. Сучасний стан розвитку креативності в холдингових структурах: проблеми й перспективи. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 3, 3 (Вер 2015), 43–50. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2015-03-43-50.