Застосування технологій дистанційного навчання під час викладання обліково-аналітичних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2015-03-79-85Ключові слова:
дистанційний курс, навчальний процес, освітня послуга, модуль, інформаційне сере-довище, Інтернет, фахівець, облік, ресурси, інформація, студентиАнотація
У статті розглянуто необхідність упровадження в навчальний процес новітніх комп’ютерних технологій, які сприятимуть формуванню професійної компетенції майбутнього фахівця. До переваги дистанційного навчання належить його гнучкість, тобто можливість індивідуально навчатися, обираючи час, місце й темп навчання. На сьогодні найбільша увага під час розробки дистанційних курсів приділяється інформаційному середовищу Moodle
Завантаження
Опубліковано
2015-09-28
Номер
Розділ
БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК, АНАЛІЗ, СТАТИСТИКА ТА МАТЕМАТ. МЕТОДИ Й ІНФОРМ. ТЕХНОЛОГІЇ
Як цитувати
[1]
2015. Застосування технологій дистанційного навчання під час викладання обліково-аналітичних дисциплін. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 3, 3 (Вер 2015), 79–85. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2015-03-79-85.



