Інтелектуальна привабливість діяльності підприємства: ідентифікація й оцінювання

Автор(и)

  • Lubov Lipych Lesya Ukrainka Eastern European National University , , , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
  • Oksana Khilukha Lesya Ukrainka Eastern European National University , , , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
  • Alexander Tovstenyuk Lesya Ukrainka Eastern European National University , , , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2015-01-20-24

Ключові слова:

інтелект, інтелектуальна діяльність, інтелекутальна привабливівсть, принципи інтелекту-альної привабливості, інтелектуальний лідер

Анотація

У статті досліджено категорію «інтелектуальна привабливість підприємства» як економічну (або со-ціально-економічну) доцільність укладення інтелекту, засновану на узгодженні інтересів і можливостей інте-лектуального лідера та реципієнта інтелекту (у тому числі емітента), що забезпечує досягнення цілей кожного з них при обумовленому рівні прибутковості й ризику виконання інтелектуальної діяльності. Визначено принципи та сформовано етапи оцінювання інтелектуальної привабливості підприємств

Завантаження

Опубліковано

2015-03-28

Як цитувати

[1]
2015. Інтелектуальна привабливість діяльності підприємства: ідентифікація й оцінювання. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 1, 1 (Бер 2015), 20–24. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2015-01-20-24.