Маркетингові підходи до підвищення конкурентоспроможності випускників ВНЗ на регіональному ринку праці
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2015-02-50-55Ключові слова:
конкурентоспроможність випускників, вищий навчальний заклад, маркетингова кон-цепція університету, ринок праці, конкурентоспроможність вищого навчального закладуАнотація
Досліджено чинники, які впливають на конкурентоспроможність випускників ВНЗ на регіональному ринку праці; обґрунтовано необхідність перегляду маркетингової концепції освітніх закладів, виходячи із нинішніх вимог на регіональному ринку праці; запропоновано маркетингові заходи вищого навчального закладу щодо підвищення конкурентоспроможності його випускників
Завантаження
Опубліковано
2015-03-31
Номер
Розділ
РОЗДІЛ ІV. РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА ТА ЕКОНОМІКА ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ
Як цитувати
[1]
2015. Маркетингові підходи до підвищення конкурентоспроможності випускників ВНЗ на регіональному ринку праці. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2, 2 (Бер 2015), 50–55. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2015-02-50-55.



