ЕЛЕКТРОННИЙ БІЗНЕС В УКРАЇНІ: ОСОБЛИВОСТІ, ТЕНДЕНЦІЇ, ПЕРСПЕКТИВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2020-01-74-79

Ключові слова:

електронний бізнес, електронна комерція, електронний маркетинг, бізнес-модель, нові технології, обмін інформацією.

Анотація

В статті розкрито сутність та переваги електронного бізнесу, в порівнянні з традиційними його видами. Описано роль та перспективи електронного бізнесу для тих організацій, які намагаються впровадити сучасні електронні технології у свою щоденну діяльність. Розглянуто сучасний стан, перспективи, проблеми та обмеження електронного бізнесу в Україні. В роботі проаналізовано переваги та ризики нових методів електронного маркетингу. Очевидно, що безпека та конфіденційність є ключовими факторами, що визначають розвиток електронних моделей господарювання. Визначено, що Україна є привабливим ринком, що має великий потенціал для розвитку електронного бізнесу та пов’язаної з ним діяльності. У 2018 році Україна посіла 2-е місце за зростанням обороту користування Інтернетом серед європейських країн. Основним фактором, що стимулює зростання використання Інтернету, є різке вдосконалення телекомунікаційної інфраструктури в країні. Однак існує перелік проблем, що перешкоджає ефективному розвитку електронних форм господарської діяльності в Україні.

Досліджено умови, що сприятимуть успішному розвитку електронного бізнесу. Запропоновано шляхи вдосконалення електронної бізнес-моделі в Україні. Ми вважаємо, що розробка ефективної стратегії розвитку ринку, розширення використання інструментів веб-аналітики, що дозволяє, точно оцінити ефективність здійснених онлайн-ініціатив, підвищення довіри населення до онлайн-операцій, гармонізація основних законів та стандартів проведення електронних операцій, сприяння пріоритетності інвестицій у нові технології та цифрову освіту, удосконалення адміністративних процедур ведення бізнесу, а також підвищення надійності систем оплати дозволять суттєво підвищити рівень розвитку вітчизняного ринку електронного бізнесу.

Таким чином для підвищення ефективності діяльності та зміцнення своїх конкурентних позицій бізнес-організації обов'язково повинні прийняти модель електронного бізнесу. Для успішної роботи на ринку недостатньо високоякісних товарів чи послуг; продуктивне впровадження нових моделей електронного бізнесу є надзвичайно важливим в комп’ютеризованому електронному середовищі.

Перспективи подальших досліджень вбачаємо у діагностуванні ефективності різних моделей електронного бізнесу.

 

Завантаження

Опубліковано

2020-03-30

Як цитувати

[1]
2020. ЕЛЕКТРОННИЙ БІЗНЕС В УКРАЇНІ: ОСОБЛИВОСТІ, ТЕНДЕНЦІЇ, ПЕРСПЕКТИВИ. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 1, 21 (Бер 2020), 74–79. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2020-01-74-79.