ЕННЕАГРАМА В БІЗНЕСІ: НОВИЙ ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАТИВНИМИ ПРОЦЕСАМИ В КОНФЛІКТІ
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2020-02-121-129Ключові слова:
еннеаграма, конфлікт, комунікативний процес, управління, бізнесАнотація
У статті розглянуто сутність еннеаграми як докладної карти особистості – її сильні та слабкі боки, потреби, побоювання і можливості. Викладено сучасні концепції формування та основні методологічні підходи до використання еннеаграми. Охарактеризовано дев’ять еннеатипів та виокремлено чотири основних рівні використання еннеаграми сучасними бізнес-організаціями. Визначено цінність еннеаграми, що полягає у можливості змінити на краще динаміку конфлікту завдяки баченню індивідуальності кожного працівника. Виокремлено особливості впливу еннеатипу на поведінку різних категорій персоналу організації. Доведено можливість застосування еннеаграми як інструменту для управління комунікативними процесами в конфлікті.



