ЕКОЛОГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ ТА ТУРИЗМУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2020-03-77-83

Ключові слова:

екологічний маркетинг, готельне господарство, екологічний брендинг, екобрендинг, «зелений» маркетинг, Hilton, Marriot.

Анотація

У статі з’ясовано, що поняття «зелений маркетинг» або екологічний маркетинг з’явилося в кінці 80-х років минулого століття. Зелений маркетинг – це маркетинг продуктів, які повинні бути екологічно безпечними. Тим не менш, визначення зеленого маркетингу часто відрізняються. Існує три погляди стосовно дефініції «зелений» маркетинг. Екорітейлинг – маркетинг продуктів, які вважаються екологічно безпечними. Соціальний маркетинг – розробка та реалізація продукції, покликаної мінімізувати негативний вплив на стан навколишнього середовища. Енвайронмент маркетинг стосується екології природного середовища. Це зусилля організації з виробництва, просування, пакування та повторного використання товарів таким чином, який відповідає екологічним проблемам.

Екологічний маркетинг готельного підприємства – це діяльність підприємства, спрямована на задоволення матеріальних і нематеріальних потреб споживача в період його перебування в готелі без нанесення шкоди навколишньому природному середовищу та формуванні позитивного сприйняття підприємства потенційними споживачами як екологічного.

Основними критеріями, яким повинен відповідати еко-готель є: використання для енергозабезпечення відновлюваних джерел енергії, таких як сонячна або енергії вітру; енергозберігаюче освітлення; рециркуляція стічних вод, які повторно використовуються кухнею, лазнею і пральнею, тощо. Обов’язковою умовою, яка служить для присвоєння готелю статусу “екологічний”, є сертифікація незалежною третьою стороною або державою, на території якої він знаходиться.

Потрібно заохочувати діяльність тих готелів, які справді намагаються екологізувати свою діяльність, а не використовують це як просто гасло. Для кращого розуміння споживачами екологічної сутності готелів доцільно ширше використовувати міжнародні стандарти, або створити свої.

Завантаження

Опубліковано

2020-09-29

Як цитувати

[1]
2020. ЕКОЛОГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ ТА ТУРИЗМУ. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 3, 23 (Вер 2020), 77–83. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2020-03-77-83.