МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ НА ЗАСАДАХ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2020-03-114-121

Ключові слова:

маркетингове управління, маркетинг відносин, клієнтоорієнтованість, конкурентні переваги, лояльність клієнтів, партнерська взаємодія, споживча цінність.

Анотація

У статті розглянуто питання клієнтоорієнтованого маркетингового управління підприємствами в умовах сучасного бізнес-середовища. Досліджено передумови та особливості впровадження концепції маркетингу відносин та напрямки удосконалення маркетингового управління в контексті даної концепції. Узагальнено підходи до розуміння поняття «клієнтоорієнтованість» та висвітлено його еволюційний розвиток. Систематизовано фактори та принципи, що характеризують клієнтоорієнтованість. Обґрунтовано переваги використання клієнтоорієнтованого підходу в діяльності вітчизняних підприємств. Доведено, що орієнтація на клієнта стає головним фактором при побудові успішної бізнес-стратегії. Визначено фактори, що впливають на трансформацію функцій маркетингу відносин. Запропоновано розглядати систему маркетингу відносин як сукупність складних зв’язків усередині підприємства та із суб’єктами ринку на мікро- й макрорівні.

Завантаження

Опубліковано

2020-09-29

Як цитувати

[1]
2020. МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ НА ЗАСАДАХ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 3, 23 (Вер 2020), 114–121. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2020-03-114-121.