РОЛЬ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ В ГЛОБАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМНИЦТВІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2020-04-46-53

Ключові слова:

міжнародний маркетинг, глобальне підприємництво, маркетингове стратегічне планування, маркетингові технології, міжнародне маркетингове середовище

Анотація

У статті досліджено погляд різних авторів на трактування терміну «міжнародний маркетинг»; розглянуто види міжнародного маркетингу; показано описано переваги та недоліки міжнародного маркетингу; наголошено на важливості  глобального міжнародного менеджменту; представлено процес міжнародного маркетингового стратегічного планування; описано приклади впливу маркетингових стратегій на розвиток глобального підприємництва; доведено, що успіх  глобального маркетингу компанії проявляється через  репутацію товарного бренду; наголошено про важливість в глобальному підприємництві вивчення національної культури країни,  на яку планує вийти підприємство  із своєю продукцією; запропоновані заходи щодо покращення глобального підприємництва за допомогою міжнародного маркетингу

Завантаження

Опубліковано

2020-12-31

Як цитувати

[1]
2020. РОЛЬ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ В ГЛОБАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМНИЦТВІ. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 4, 24 (Груд 2020), 46–53. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2020-04-46-53.