ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ» НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.29038/2786-4618-2021-01-58-68Ключові слова:
дистанційний курс; навчальний процес; освітня послуга; магістр; бакалавр; модуль; інформаційне середовище; облік і оподаткування; ресурси; інформація; студенти.Анотація
Анотація. У статті розглянуто необхідність упровадження в навчальний процес новітніх комп’ютерних технологій, що сприятимуть формуванню і забезпеченню фахових компетентностей здобувачів освіти спеціальності «Облік і оподаткування». Сучасні інформаційні технології, що використовуються в освітньому просторі розглядаються як важливий фактор взаємодії викладача й студентів. Гнучкість дистанційного навчання, тобто можливість індивідуально навчатися, обираючи час, місце й темп навчання є саме тими перевагами, які враховуються в організації освітнього процесу. Завдання викладацького складу полягає в наданні студентам максимальних можливостей дистанційно опрацювати запропонований матеріал та виконати всі контрольні вправи в зручний час із дотриманням вимог, що встановлюються до конкретних завдань. Дистанційне навчання при підготовці здобувачів освіти другого рівня освіти зі спеціальності «Облік і оподаткування» можна використовувати як основну форму навчання. Для дослідження інформаційного забезпечення фахових компетентностей здобувачів освіти спеціальності «Облік і оподаткування» ми використали аналіз практичного досвіду при вивченні бакалаврами та магістрами ряду облікових дисциплін, таких як: «Управлінський облік», «Судово-бухгалтерська експертиза», «Облік у зарубіжних країнах», «Облік та оподаткування міжнародних операцій», «Бухгалтерський облік в управлінні підприємством», «Прикладна економетрика», «Облік і фінансова звітність за міжнародними стандартами», «Консолідація фінансової звітності» у Волинському національному університеті імені Лесі Українки із застосуванням методики дистанційного навчання. Розміщення навчального матеріалу й доступ до нього відбувалися з використанням стандартних програмних засобів. Вигляд курсів та особливості організації роботи з ними залежать від того, який формат курсу обрано при його створенні й налаштуванні. Під час розробки дистанційних курсів в сучасному освітньому просторі найбільша увага приділяється інформаційному середовищу Moodle.



