ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ» НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.29038/2786-4618-2021-01-58-68

Ключові слова:

дистанційний курс; навчальний процес; освітня послуга; магістр; бакалавр; модуль; інформаційне середовище; облік і оподаткування; ресурси; інформація; студенти.

Анотація

Анотація. У статті розглянуто необхідність упровадження в навчальний процес новітніх комп’ютерних технологій, що сприятимуть формуванню і забезпеченню фахових компетентностей здобувачів освіти спеціальності «Облік і оподаткування». Сучасні інформаційні технології, що використовуються в освітньому просторі розглядаються як важливий фактор взаємодії викладача й студентів. Гнучкість дистанційного навчання, тобто можливість індивідуально навчатися, обираючи час, місце й темп навчання є саме тими перевагами, які враховуються в організації освітнього процесу. Завдання викладацького складу полягає в наданні студентам максимальних можливостей дистанційно опрацювати запропонований матеріал та виконати всі контрольні вправи в зручний час із дотриманням вимог, що встановлюються до конкретних завдань. Дистанційне навчання при підготовці здобувачів освіти другого рівня освіти зі спеціальності «Облік і оподаткування» можна використовувати як основну форму навчання. Для дослідження інформаційного забезпечення фахових компетентностей здобувачів освіти спеціальності «Облік і оподаткування» ми використали аналіз практичного досвіду при вивченні бакалаврами та магістрами ряду облікових дисциплін, таких як: «Управлінський облік», «Судово-бухгалтерська експертиза», «Облік у зарубіжних країнах», «Облік та оподаткування міжнародних операцій», «Бухгалтерський облік в управлінні підприємством», «Прикладна економетрика», «Облік і фінансова звітність за міжнародними стандартами», «Консолідація фінансової звітності» у Волинському національному університеті імені Лесі Українки із застосуванням методики дистанційного навчання. Розміщення навчального матеріалу й доступ до нього відбувалися з використанням стандартних програмних засобів. Вигляд курсів та особливості організації роботи з ними залежать від того, який формат курсу обрано при його створенні й налаштуванні. Під час розробки дистанційних курсів в сучасному освітньому просторі найбільша увага приділяється інформаційному середовищу Moodle.

 

Завантаження

Опубліковано

2021-03-28

Як цитувати

[1]
2021. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ» НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 1, 25 (Бер 2021), 58–68. DOI:https://doi.org/10.29038/2786-4618-2021-01-58-68.