МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВЗАЄМОДІЇ БІЗНЕСУ, СПОЖИВАЧІВ ТА ДЕРЖАВИ
DOI:
https://doi.org/10.29038/2786-4618-2022-01-67-75Ключові слова:
маркетинг, бізнес, споживач, ІТ, підприємства, інновації, держава.Анотація
У даній статті розвинуто теоретичний базис дослідження маркетингового середовища підприємства,
зокрема, взаємодії бізнесу, споживачів (користувачів, клієнтів) та держави за допомогою маркетингових
інструментів. Позначено необхідність пошуку спільних раціональних рішень головних економічних акторів –
бізнесу, споживачів та держави – щодо нарощування темпів інноваційних перетворень, що відповідають
загальнодержавним інтересам та спрямовані на розвиток економіки на всіх рівнях управління за допомогою
широкого використання маркетингових засобів. Наголошено на гострій необхідності співпраці бізнесу з усіма
економічними акторами з огляду на бурхливий розвиток цифрових технологій, пандемічні настрої у суспільстві
та потребу у згуртованості. Показано, що метою взаємодії є взаємовигідне співробітництво та формування
сильної екосистеми країни. Виокремлено особливості та проаналізовано основні задачі інноваційного
маркетингу на підприємстві. Визначено параметри оцінювання ефективності підприємницької діяльності
сектору маркетингу за допомогою фінансових та нефінансових показників BSC.



